Måndag

Hej på er! Kom precis hem från skolan, som rullade på rätt bra. Tänk, en vecka kvar. Sen sommarlov. Sommar. Kan inte beskriva hur skönt det känns. Att tagit sig egenom 8an i rasande fart. Känns som det var igår vi satt i aulan första dagen i sjuan, små och nervösa. Nervösa inför ett steg in i högstadiet. Tänk, idag går jag sista veckan i 8an. Woho, vad tiden går fort.

Jaja, ska skriva lite på ett prov som jag ska hålla för klassen imorn. Ska nog gå bra..
Ska ta det lugnt lite och kolla på tv och sånt också, känns som jag aldrig har haft tid till det den senaste månaden. Hur mycket prov som helst. Men somsagt, inte långt kvar. Bara att kämpa ut i de sista.
Puss! ♥


Såhär glad var jag innan engelska lektionen här om dagen. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0