Godmorgon

Hallihallå! Har precit käkat frukost och ska fixa mig lite. Vill åka till stan.. Hur som haver. Gårdagen blev jättelyckad. Hade en myskväll med Amanda och Ewelina efter en jävla masssa skumma saker hände samma sak. Inga stora saker, men riktigt random.

1) När vi går ut ligger det en hemtelefon på moppen i spöregnet.
2) Vad gör den där?
3) Någon börjar prata från telefonen, "Hallåå!?" hör man.
4) Vem tryckte på svara knappen, och varför kom det ingen signal?
5) Ett under att telefonen fortfarande funkar efter flera timmar ute i spöregn.
6) Människan i telefonen heter Markus och verkar upprörd
7) Ljudet kommer från baksidan av telefonen
8) 2 sek efter vi la på ringer en Markus till min mobil.
9) Han har ingen aning om vem som ringde till min hemtelefon på moppen i spöregnet.
10) Vi lägger tillbaka telefonen där vi hittar den, och sticker. Livrädda.

Haha störd..
Sen drog vi hem till mig, drack kaffe och doppade kladdkaka i. Mm...
Ska dra nu. Ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0