lite om mig/tove



Tänkte berätta lite mer om mig själv, lite mer personligt och djupare än sist.

♥ Jag har ridit i haninge i ca 7 år, men tagit en paus nu.
♥ Jag fyller den 7 juli.
♥ Jag har en speciell relation till mat, jag äter mycket och ofta. Älskar mat.
♥ Jag går i Gubbängsskolan utan att veta varför, skolan suger.
♥ Jag har varit kär en gång, och tvivlar på om det kommer hända igen.
♥ Jag älskar Twilight och Harry Potter.
♥ Jag är kär (okej, nämnde nyss att jag inte kunde bli kär, men ni fattar) i Ashton Kutcher.
♥ Jag vill bli modell eller jobba inom modebranchen.
♥ Jag hatar Sverige och vill flytta utomland (till USA) efter gymnasiet. 
♥ Det värsta som finns är falska vänner och skitsnack.
♥ Jag är ärlig och säger nästan precis vad jag tycker.

Tror det är det mesta ni behöver veta just nu, är det något mer får ni fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0