hiss & diss



Våren - Äntligen, äntligen säger jag bara. Våren är påväg och det känns i luften, det gör det verkligen. Så himla skönt att sätta på sig skinnjackan istället för vinterjackan som väger ca 7 kg. Vädret gör att man verkligen vill vara ute, det kryper i benen av att sitta inne!

Twilight böckerna - Nästan till och med bättre än filmerna! Håller på och läser 3an nu och det är svårt att slita sig. Kan sätta mig efter skolan och läsa en timma vilket är väldigt olikt mig! Hisshisshiss.



Mina vänner - Klart som fan att mina vänner hamnar på hiss-listan. Dom är ta mig fan det bästa jag har. Vi har alltid så himla roligt tillsammans med varandra och bjuder verkligen på oss. Och i svåra tider vet jag alltid vart jag kan vända mig. Till mina äkta vänner. Ibland vill jag strypa några av er, men ni vet att jag älskar er! <3



Kissie (dissie, hah) - Haha, var lite svårt att hitta på något att dissa. Men vem fan dissar inte Kissie? Så jävla respektlöst av henne och sitta och klanka ner på folk som hon inte ens känner och som inte gjort henne något, typ "fan vad ful och fet hon är", att klanka ner sådär på andra inför 100 000 läsare gör henne inte snyggare själv. När ska hon hamna på jorden?

haha fan, kommer inte på något mer!

xoxo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0