bra tove, bra

Nu har jag fastnat här alltför länge igen. Borde egentligen ta tag i städningen eftersom det går att bygga 2 meter höga torn av sakerna på mitt skrivbord och kläderna på golvet. Går snart inte att ta sig in här i rummet, då är det illa. Men datan lockar mer än städninge, så är det bara. Jag sparar städningen till senare.

Hur som haver. Jag mår fint, en aning trött bara men jag klagar inte. Sitter just nu och lyssnar på Flipsyde-Trumpets, säkerligen en av få låtar som inte går att tröttna på. Nu har till och med mamma börjat lyssna på den hör jag nu..haha. Jag har även hunnit med att kolla igenom 19386427 st intervjuer med Justin Bieber och dött ett antal gånger. Hans leende, måste jag säga mer?

Nu börjar det spåra igen känner jag.. Tack för mig! ♥




Kolla Emelie, jag kan!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0