18.40

Hej igen! Jag kommer inte härifrån, jag har växt fast. Har precis ätit en stor middag som bestod av fiskbullar och ris. Jag måste troligen vara en av de få som verkligen älskar fiskbullar, ärligt.

Hade egentligen tänkt att plugga lite NO & engelska, men jag råkade med flit glömma dom i skolan. To bad for me.. Ska ta fram lite badkläder och handduk och sånt till imorn. Nu tänker ni nog att jag gått och blivit galen, ska jag bada mitt i mars? Japp, simning i skolan aka det tristaste jag varit med om. Men det behövs för betygen, men kan säga att det känns rätt sjukt att stå där i bikini när det är fortfarande 70 cm snö ute. Hur som haver, ska sluta plåga er nu.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0