Frågor/svar

Har riktigt tråkigt nu, så tänkte svara på frågorna från inlägget under, hehe vissa är lite konstiga och lite för privata så några låter jag bli att svara på.

Dricker du ofta?
Nej det gör jag inte.

Är du oskuld?
Yes!

Vad fick du för betyg?
Jag fick 6 VG, 1 MVG och resten G

Var köper du alla dina fina kläder?
Jag handlar mest på Bikbok, H&M och ibland Gina.

Kan du inte berätta lite kort om dina närmaste vänner? :)
Jo absolut, kan göra det i ett inlägg strax!

vart har du köpt din skolavslutningsklänning ?
och hur mycket kostade den ?
Köpte den på Zara i vintras på mellandagsrean, och då kostade den 199:-, kap!



Hur lång är du?
Jag är cirkus 171 cm.

Skostorlek?
37-38

Gillar du blommor?
Haha, har inget intresse för blommor men tycker inget ont om dom.

Har du många nagellack?
Ja, massa. Målar nytt nästan varje dag, hehe.

Har du nångång snott någonting? och vad?
Nope.

Har du aceton hemma?
Såklart!

Är du allergisk mot pollen?
Nej, var det när jag var yngre, men det har försvunnit.

Är du bra på att skriva dikter?
Hhehe, faktiskt inte.

Snyter du dig med näsdukar?
Nepp, med vanligt hushållspapper!

Do you like lipgloss?
Yes i do!

Är ditt puder slut? (tips.. sno ett nytt)
Ja det var nästan slut och hade gått sönder, så köpte ett nytt idag!

Är du helsvensk?
Ja nästan, eller är 25% norsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0