idag har jag...

10 saker jag gjort idag.

1. kollat på sex and the city 2.
2. ätit choklad till frukost.
3. lurat hela facebook att jag färgat håret brunt.
4. desperat försökt hitta nånting att göra på nyår.
5. försökt klura ut något bra nyårslöfte, utan resultat.
6. ätit mer choklad.
7. ätit ostbågar.
8. kollat på victoria secret fashion show.
9. tvättat bort sminket jag aldrig satte på mig.
10. tagit på mig pyjamasen jag aldrig tog av.

som ni ser så har jag inte direkt gjort mycket för världen, men dagens höjdpunkt var nog detta..


det blev lite jobbigt att erkänna att jag drev när folk liksom skrev "åh vad fint de blev, du passar bättre i mörkt". men visst var det snyggt!? blev jäkligt sugen på att färga faktiskt haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0