/-

Tänkte svara på "frågan" som jag nämnde i inlägget under nu!

3 saker jag älskar:
♥ Shoppa, självklart! Som en dom flesta tonårstjejer älskar jag kläder.
♥ Mina närmaste vänner och min familj.
♥ Värme.

3 saker jag som hatar:
Folk som snackar mycket skit och sviker.
♥ Våld/våldtäckter, och mord och allt sådant. Klarar inte av att kolla på efterlyst eller nåt sånt längre. Gör ont i mig att se/läsa allt som händer nu för tiden.
♥ Sveriges klimat (just nu).

3 4 saker som gör mig lycklig:
Att se mina vänner och familj må bra.
♥ Hästarna och stallet.
♥ Äkta vänner.
♥ Sommar och utlandsresor.

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rider du fortf?

2010-04-24 @ 13:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0