Söndag

Wazzup? Sitter här ritkigt trött och försöker att inte göra något vettigt. Döda denna dag. Försöker förtränga gårdagen/natten, hur kul vi än hade. Vissa saker vill man minnas, andra inte.

Har även varit ute och sprungit med en Emelie. Det gick väl sissådär så att säga. Men jag behövde röra på mig i friska luften och vackra vädret.
Imorgon är det prao och 2 veckor framåt, riktigt skönt! Ska praoa på ett café i farsta, är lite nervös men det ska bli kul.
Ska hoppa in i en låååång dusch nu och sedan smsa lite med mina fina vänner (så jävla glad över att jag har er alla, trots att jag suger på att visa det!) och sedan kolla på 50 first dates som går på tv, 20 gången jag ser den.

Nu börjar inlägget spåra. Bäst att kila. Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0