Onsdag

Hej! Först och främst ska jag be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Men som jag säkert nämn innan så är min data sönder (igen!) och därför blir det inte lika mycket inlägg. Men jag gör så gott jag kan! '

Har varit i skolan idag, såklart. Dagen rullade på som vanligt, helt okej faktiskt. Hahah, måste berätta om en grej jag, Ewelina och Amanda gjorde i skolan igår. På lunchen gick vi och köpte glass, typ en stor bägare varvad det kallas. Sen gick vi runt i skolan och sa till alla att man fick gratis glass i matsalen för det var Happy hour. Asso folks miner var fantastiska, "Va!? gratis glass!!? spriiiing!", haha roligaste på länge.

Ska plugga lite och så nu. Har börjar satsa högt i skolan nu.. Det går bra nu.
Hörs! ♥


På valborg är det dags igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0